Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, Zarząd Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach ma przyjemność poinformować, iż istnieje możliwość korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klientów (eBOK) oraz otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
System e-FAKTURA – jak aktywować usługę
- Wypełnij formularz „Akceptacja przesyłania faktur w formie elektronicznej” i:
dostarcz go do siedziby ZEC Sp. z o.o. w Pabianicach lub
zeskanuj i podpisany wyślij na adres: bok@zec.pabianice.pl
lub - Zaakceptuj Regulamin e-FAKTURY w systemie eBOK.
Po wyrażeniu zgody na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej cała korespondencja związana z rozliczeniem za ciepło będzie wysyłana na wskazany adres e-mail. e-FAKTURA jest usługą bezpłatną, dostępną dla wszystkich Klientów ZEC Sp. z o.o., która umożliwia zastąpienie tradycyjnej, papierowej faktury – formą elektroniczną. e-FAKTURA zwiera takie same dane jak faktura papierowa.
Rezygnacja z usługi eBOK /e-FAKTURA / zmiana adresu mailowego
W dowolnym momencie można złożyć rezygnację z korzystania z systemu eBOK bądź z e-FAKTURy, w dowolnym momencie można również dokonać zmiany adresu e-mail, na który mają być przesyłane faktury w formie elektronicznej i powrócić do wersji papierowej poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy i dostarczenie ich do ZEC Sp. z o.o. osobiście bądź mailowo na adres bok@zec.pabianice.pl
Jeśli zdecydowałeś/aś się na ponowne aktywowanie usługi poprzez platformę https://ebok.zec.pabianice.pl to należy skontaktować się z pracownikiem pod numerami telefonów (42 225 90 41 lub 42 225 90 36) w celu wygenerowania ponownie hasła pierwszego logowania do systemu.
Dokumenty: